elevsiden.no 2003: Odd Ivar Strandkleiv og Sven Oscar Lindäck
Bakgrunnsinformasjon
- Forhold av særlig betydning for opplæringen
- Elevens skolehistorie
- Interesser på skolen
- Skolens forutsetninger for tilpasset opplæring
Arbeidsmåter
- Læremidler
- Lærerenes kompetanse
- Lærerdekning
- Grupper
- Leksehjelp
- Samarbeid skole-hjem
Elevens ferdigheter, kunnskaper og utviklingsmuligheter (det eleven mestrer)
- Språklig
- Faglig (i fag og deler av fag)
- Sosialt
- Trivsel og motivasjon
- Evne til å jobbe målrettet i ulike skolesammenhenger
Tiltak som er utprøvd i forkant av henvisningen
- Hva er prøvd?
- Hvor lenge?
- Hvordan var tiltakene organisert?
- Resultat
Undersøkelser og vurderinger
- Kartleggingsprøver
- Logg/Observasjon
- Formelle vurderinger
Elevens utbytte av opplæringstilbudet
- Fag/områder hvor utbyttet av opplæringen er forsvarlig
- Fag/områder hvor utbyttet av opplæringen ikke er forsvarlig
Lærernes vurdering av behov for avvik fra læreplanen
- Mål
- Innhold
- Arbeidsmåter
NB! FORESATTE SKAL HA KOPI AV PEDAGOGISK RAPPORT